رفتن به مطلب

پرسپولیس ممنوعیت ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه را خواستار شد


Maryam

ارسال های توصیه شده

پرسپولیس ممنوعیت ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه را خواستار شد/ توهین برنامه صبح امروز

مسوولان این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از این سازمان درخواست کردند که در دیدارهای که پرسپولیس میزبانی می کنند دوربین‌های صدا و سیما اجازه ورود به ورزشگاه را نداشته باشند.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ ایران درخواست کرد که در بازی‌های که این تیم میزبانی می‌کند دوربین‌های صدا و سیما اجازه ورود نداشته باشند.

پس از این که صبح امروز در یکی از برنامه‌های تلویزیونی یکی از مجریان توهینی آشکاری به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کرد مسوولان این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از این سازمان درخواست کردند که در دیدارهای که پرسپولیس میزبانی می کنند دوربین‌های صدا و سیما اجازه ورود به ورزشگاه را نداشته باشند.

 در بخشی از این نامه آمده است: احتراما با توجه به توهین‌های مکرر برخی از مجریان برنامه‌های صدا و سیما به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران میلیونی آن که متاسفانه تداوم داشته  و برخورد از سوی دستگاه‌های نظارتی با آن سازمان صورت نپذیرفته است و لذا باشگاه پرسپولیس در جهت صیانت از اعتبار باشگاه متبوع و هوادارانش درخواست دارد تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صدا و سیما از ورود دوربین‌های آن سازمان جهت پخش مسابقات رسمی که به میزبانی باشگاه پرسپولیس انجام می‌پذیرد ممانعت به عمل آورد.

بدیهی است باشگاه پرسپولیس این حق را برای خود قائل است که کلیه اعضای آن از انجام مصاحبه با دوربین‌های صدا و سیما در نشست‌های خبری و میکسدزون خودداری کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...