رفتن به مطلب

گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس​​​​​​​


Maryam

ارسال های توصیه شده

گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس

 
گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس

سایت AFC با اشاره به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال، آن را زودترین قهرمانی تیمی در تاریخ این رقابت‌ها دانست.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم، با اشاره به اظهارات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از مسابقه با نفت مسجدسلیمان نوشت: پرسپولیسِ بی‌رقیب به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ حرفه‌ای ایران دست یافت. این تیم روز جمعه پس از برتری خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان، با وجود باقی ماندن چهار بازی از لیگ برتر ایران قهرمان شد.

تیم یحیی گل‌محمدی که برای قهرمانی به یک امتیاز نیاز داشت، با گل‌های علی علیپور و مهدی عبدی به برتری 2 بر یک رسید و همچنان یکه‌تازی می‌کند. پنالتی حسین ابراهیمی در دقیقه 71 هم تنها اختلاف را برای میزبان کاهش داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) , تیم فوتبال پرسپولیس ,

این پیروزی، پرسپولیس را 17 امتیاز بالاتر از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی سپاهان و 21 امتیاز بیشتر از فولادِ رده ششمی - که دو بازی کمتر داشت و تنها تیمی بود که می‌توانست از لحاظ ریاضیاتی به پرسپولیس برسد - قرار داد

موفقیت در کسب این جام، پرسپولیس را به نخستین تیمی تبدیل کرد که به چهار قهرمانی متوالی لیگ، از زمان تاسیس در سال 2001 دست می‌یابد. آنها همچنین زودتر از هر تیم دیگری به عنوان قهرمانی رسیدند. پرسپولیسی‌ها با وجود جدایی گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی آنها در ماه ژانویه و چهار ماه وقفه در مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به قهرمانی رسیدند.

برنامه بعدی پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا 2020 است؛ جایی که غول‌های تهرانی تنها یک امتیاز از دو مسابقه کسب کرده‌اند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...