رفتن به مطلب

تاریخ‌سازی پرسپولیس با پوکر قهرمانی❤❤❤❤


Maryam

ارسال های توصیه شده

157242462.jpg

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان برای چهارمین دوره متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسید و تاریخ‌سازی کرد.

امشب (جمعه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نفت مسجدسلیمان در خانه خود به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی با برتری دو بر یک شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به اتمام رسید تا پرسپولیس با رسیدن به امتیاز ۶۲ و در فاصله چهار هفته به اتمام فصل جاری، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

با این اوصاف پرسپولیس برای چهارمین دوره متوالی قهرمان شد و پوکر کرد تا تاریخ‌سازی کند. سرخپوشان پایتخت تنها تیمی هستند که موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی متوالی می‌شوند.

پرسپولیس امشب توانست زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر باشگاه‌های ایران را هم به نام خود ثبت کند.

157242459.jpg

همچنین این ششمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر باشگاه‌های ایران است.

این دیدار در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی و با قضاوت «سیدرضا مهدوی» برگزار شد.

157242460.jpg

پرسپولیس که برای قطعی کردن قهرمانی خود نیاز به برتری داشت از همان ابتدا کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه دوم می‌توانست به گل برسد که ضربه «بشار رسن» با فاصله اندکی از دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه نهم اشتباه خط دفاعی پرسپولیس موجب شد که نفت در آستانه گلزنی قرار بگیرد، اما «مجید عیدی» این بخت را از دست داد.

در دقیقه ۲۵ «احمد الجبوری» مهاجم نفت با چرخشی تماشایی و شوتی سنگین، دروازه پرپسولیس را تهدید کرد که «رادووشویچ» مانع از باز شدن دروازه میهمان شد.

157242461.jpg

در دقیقه ۳۹ ارسال «مهدی شیری» را «علی علیپور» با ضربه سر تماشایی به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.

در وقت‌های تلف شده «محمدحسین کنعانی‌زادگان» با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ارمغان آورد اما کمک داور پرچم خود را به نشان آفساید بالا برد تا گل مردود اعلام شود.

بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم را با احتیاط آغاز کردند تا با حفاطت از برتری خود بتوانند عنوان قهرمانی را قطعی کنند.

157242468.jpg

در دقیقه ۵۸ کار هماهنگ بازیکنان میهمان موجب شد تا «مهدی عبدی» مهاجم جوان پرسپولیس به راحتی گل دوم پرسپولیس را به ارمغان آورده و قهرمانی تیمش را قطعی کند.

در دقیقه هفتادم توپ به دست «سیدجلال حسینی» برخورد کرد تا داور به سود نفت اعلام پنالتی کند.

«حسین ابراهیمی» پشت توپ ایستاد و گل نخست میزبان را به نام خود ثبت کرد.

در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با برتری میهمان به اتمام رسیده و پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علی ضیا مجری برنامه فرمول یک نیز با بازنشر پست علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس در استوری خود، به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس واکنش نشان داد.

 

01514280.jpg

 

یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها را شاید بتوان به مهدی ترابی نسبت داد؛ ستاره‌ای که نقش بی‌بدیلی در ترکیب پرسپولیس در راه قهرمانی داشت اما به دلیل مصدومیت دیدار قهرمانی با نفت مسجدسلیمان را از دست داد؛ او در صفحه شخصی خود با بازنشر پست یحیی گل محمدی در استوری خود، این‌چنین واکنش خود به قهرمانی پرسپولیس را بروز داد.

 

01514256.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علی پروین در دهه 1360، 5 قهرمانی متوالی با پرسپولیس را در مسابقات باشگاه های تهران تجربه کرده است؛ او در استوری اینستاگرامش چهارمین قهرمانی تیم همیشگی‌اش را به این سبک تبریک گفت.

 

01514255.jpg

 

فرزاد حبیب اللهی آنالیزور پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ، با انتشار به پوکر قهرمانی پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

01514221.jpg

 

یحیی گل محمدی پس از انتشار تصویر با مضمون تبریک قهرمانی، پستی دیگری را منتشر کرد و از 8 غایب امشب پرسپولیسی‌ها یاد کرد.

 

01514220.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادموند بزیک مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود چهارمین قهرمانی متوالی تیمش را تبریک گفت.

 

01514219.jpg

 

محسن خلیلی مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت و سرپرست اسبق این تیم با انتشار پستی به خانواده پرسولیس قهرمانی به دست آمده را تبریک گفت.

 

01514218.jpg

 

مهدی مهدوی کیا موشک فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام  چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌پوشان را تبریک گفت.

 

01514217.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتشار پست و استوری در صفحه اینستاگرامی‌اش خیلی زود به یحیی و پسرانش چهارمین قهرمانی متوالی را تبریک گفت.

 

01514159.jpg

 

علی دایی هم جزو اولین چهره‌هایی بود که چهارمین قهرمانی متوالی را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت و خسته نباشیدی هم آقای گل فوتبال ملی جهان به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس داشت.

 

01514157.jpg

 

مجری پرسپولیسی برنامه عصر جدید هم خیلی زود با پیام ویژه‌ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد به قهرمانی امشب پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد و تبریک ویژه‌ای را بیان نمود.

 

01514155.jpg

 

کریم باقری مربی پرسپولیس هم با انتشار پستی که عکس آن اعضای کادرفنی پرسپولیس بودند، ابراز امیدواری کرد که قهرمانی‌های پرسپولیس همچنان ادامه دار باشد؛ البته هنوز سرنوشت جدایی باقری از پرسپولیس به مقصد تیم ملی مشخص نشده و معلوم نیست آیا برای سالهای آتی هم باقری در کنار سرخپوشان می‌ماند یا خیر؟

 

01514156.jpg

 

 

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال سایپا تهران هم در واکنشی متفاوت عکسی از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی منتشر کرد و قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفت.

 

01514158.jpg

 

صفحه رسمی AFC هم با این عکس چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ ایران رو تبریک گفت.

 

01514160.jpg

 

افشین پیروانی مدافع سابق پرسپولیس و سرپرست کنونی سرخ‌پوشان هم یکی از سریع‌ترین واکنش‌ها به قهرمانی را داشت و به هواداران پرسپولیس این مهم را تبریک گفت.

 

01514161.jpg

 

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی جنگنده تیم پرسپولیس هم با هشتگ کنایه‌آمیزی به سایر تیم‌ها چهارمین قهرمانی متوالی تیمش را تبریک گفت.

 

01514162.jpg

 

 

جواد کاظمیان وینگر سرعتی سابق سرخ‌پوشان پایتخت هم دقایقی قبل در صفحه شخصی‌اش با انتشار پستی به قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم واکنش نشان داد.

 

01514165.jpg

 

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس استوری در صفحه‌اش شخصی خود بارگذاری کرد و این‌چنین به قهرمانی امشب پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

01514166.jpg

 

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال که در فصل جاری خصوصا، بزرگترین چالش را با هواداران و هجمه را نسبت به تیم پرسپولیس داشت، دقایقی بعد از این قهرمانی با تگ کردن یحیی، قهرمانی را به سرخ‌ها تبریک گفت.

 

01514164.jpg

 

 

شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس که نقش پررنگی در ثبت پوکر قهرمانی پرسپولیسی‌ها داشت، با انتشار استوری قهرمانی تیمش را تبریک گفت.

 

01514169.jpg

 

رضا شاهرودی دفاع چپ سالهای نه چندان پرسپولیس هم که در میان هواداران پرسپولیس به "رضا مالدینی" شهرت دارد، یکی دیگر از چهره‌هایی بود که خیلی زود به چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌پوشان در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

 

01514168.jpg

 

 

علیرضا بیرانوند سنگربان سابق پرسپولیس و جدید آنتورپ بلژیک که بزرگ‌ترین غایب جشن قهرمانی امشب سرخ نیز به شمار می‌آمد، در صفحه شخصی خود استوری را منتشر کرد و قهرمانی سرخ‌پوشان را تبریک گفت.

 

01514172.jpg

 

حسین کنعانی زادگان مدافع سرخ‌پوشان که امشب برابر نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی شد اما گلش آفساید اعلام شد، هم قهرمانی به هواداران تیمش در صفحه خود تبریک گفت و هم اینکه مدعی شد گل امشب او آفساید نبوده است؛ کنعانی زادگان اولین قهرمانی خود با پرسپولیس در لیگ برتر را امسال تجربه کرد.

 

01514176.jpg

 

وحید امیری با متنی خطاب به هواداران پرسپولیس و البته ویدئویی از حضور پرشمار هواداران سرخ‌پوش در ورزشگاه آزادی، این قهرمانی را متعلق به آنها دانست و تبریک گفت و از خالی بودن سکوهای آزادی در روز قهرمانی این تیم ابراز ناراحتی کرد.

 

01514171.jpg

 

محمد نادری دفاع چپ پرسپولیس که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای را از جمع بازیکنان دور است، در صفحه خود قهرمانی با انتشار یک استوری به هواداران و پیشکسوتان این باشگاه و به بویژه فرزندان هادی نوروزی و علیرضا بیرانوند تبریک گفت.

 

01514175.jpg

 

مهدی شیری دفاع راست پرسپولیسی‌ها که امشب یک پاس گل زیبا را برای علی علیپور ارسال کرد، در صفحه شخصی خود با ادبیاتی کنایه‌آمیز کری‌خوانی کرد و این‌چنین قهرمانی این تیم را تبریک گفت.

 

01514174.jpg

 

سید جلال حسینی مدافع کهنه‌کار پرسپولیسی‌ها که امشب 8 قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورد، با انتشار پستی نسبت قهرمانی امشب سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

 

01514173.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علی علیپور زننده گل نخست امشب پرسپولیس در دوئل با نفت مسجدسلیمان، با انتشار تصویری از رختکن سرخ‌پوشان پس از قهرمانی، پوکر در کسب قهرمانی متوالی را تبریک گفت.

 

01514177.jpg

 

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که حرف و حدیث‌ها درباره آینده او در جمع سرخ‌پوشان بسیار زیاد است، با انتشار متنی به دو زبان عربی و فارسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پوکر قهرمانی مبارک.

 

01514178.jpg

 

 

مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس و لژیونر فعلی فوتبال ایران در تیم ریوآوه پرتغال، با انتشار استوری کری‌خوانی داشت و از پیشگویی خود برای چهار قهرمانی متوالی پرسپولیس گفت.

 

01514180.jpg

 

مجتبی محرمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس، چهارمین قهرمانی متوالی سرخپوشان را تبریک گفت.

 

01514184.jpg

 

سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس که زننده گل قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ هفتم بود، با انتشار استوری پوکر قهرمانی را هواداران کادرفنی و بازیکنان متعصب پرسپولیس تبریک گفت.

 

01514185.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احمد نوراللهی کاپیتان سوم پرسپولیس و ستاره خط میانی این تیم هم با انتشار ویدئویی از هواداران سرخ‌پوش، برای آنها ابراز دلتنگی داشت و گفت امشب دوباره با قهرمانی پرسپولیس به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار کرده است.
 
 
 
01514194.jpg
 
 
 
محمد انصاری مدافع چپ سرخپوشان که به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه‌هاست در کنار این تیم قرار ندارد و در حال گذراندن دوران مصدومیت خود است، با انتشار استوری، چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیسی‌ها را تبریک گفت.
 
 
 
01514192.jpg
 
 
 
سیامک نعمتی یکی از مهره‌های درخشان پرسپولیس در لیگ نوزدهم با انتشار عکسی از خود در حال بوسیدن لوگوی باشگاه پرسپولیس، با چهار ایموجی جام قهرمانی این‌چنین متفاوت به قهرمانی امشب سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
 
 
 
01514193.jpg
 
 
 
 
 
واکنش عجیب امشب را حسین ماهینی در صفحه توئیتری خود داشت و با انتشار یک پست حاوی تنها چند نقطه، به نحوی می‌توان گفت به جای خالی خود در جشن امشب پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.
 
 
 
01514195.jpg
 
 
 
مهراب قاسم خانی نویسنده سریال‌هایی چون شب‌های برره و پژمان واکنش متفاوت و جالب به قهرمانی سرخ‌پوشان با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود داشت.
 
 
 
01514196.jpg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...