رفتن به مطلب

لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد​​​​​​​


Maryam

ارسال های توصیه شده

لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد

 
لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد

پدر ستاره آرژانتینی بارسلونا اقدامی انجام داده که سبب شکل گرفتن موج جدیدی از شایعات درباره پیوستن فرزندش به اینتر شده است.

 به تازگی در گوشه‌و‌کنار ایتالیا شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه خورخه مسی پدر لیونل مسی دارد مقدمات انتقال فرزندش از بارسلونا به اینتر را فراهم می‌کند. دلیل شکل‌گیری این شایعه خرید یک خانه توسط پدر کاپیتان بارسلونا در شهر میلان بوده است.

این خبر اولین بار توسط رادیو «رای» ایتالیا و پس از آن سایت توتومرکاتو‌وب منتشر شد و کمی بعد هم نشریه گاتزتا دلواسپورت آن را روی جلدش برد. این خبر کذب نیست و در واقع خورخه مسی در شهر میلان ایتالیا در حال خریداری یک ملک است. همین موضوع هم سبب شده بسیاری تصور کنند هدف از خرید این خانه، فراهم آوردن شرایط اسکان فوق‌ ستاره آرژانتینی بارسلونا در شهر میلان بوده است به خصوص که او این روزها اصلاً دل خوشی از مدیران باشگاه بارسلونا و سیاست‌های آن در حوزه نقل و انتقالات ندارد.

با این حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ابعاد تازه‌ای از این ماجرا را مشخص کرده و دلیل انتقال خورخه مسی به میلان را صرفاً مالی دانسته است. طبق گزارش این شبکه، با توجه به قانون کاهش مالیات بردرآمد سرمایه‌گذاران خارجی در ایتالیا که سال 2017 تصویب شد، پدر مسی امیدوار است که رفتن به ایتالیا او را از بند محدودیت‌های مالیاتی که در اسپانیا وجود دارد، رها کند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...