رفتن به مطلب

تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی


ارسال های توصیه شده

مجموعه: اخبار تکنولوژی

 

 

 

اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تراشه های جدید ای ام دی
شرکت ای ام دی از تولید تراشه های جدید رایانه ای برای رایانه های رومیزی خبر داده است. این تراشه ها از سری رایزن 4000 جی، آتلون 3000 جی، رایزن پرو 4000 و آتلون پرو 3000 هستند. 
به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، تراشه های جدید ای ام دی برای رایانه های رومیزی تجاری و قدرتمند عرضه شده اند و رقبایی جدید برای تراشه های تولیدی شرکت اینتل محسوب می شوند. 
 
 
 
نصب تراشه های یادشده بر روی رایانه ها اجرای وظایف مختلف را به صورت همزمان برای رایانه ها ممکن می کند. ای ام دی این تراشه ها را اولین تراشه های پیشرفته 7 نانومتری جهان نامیده که در درونشان پردازنده های گرافیکی نصب شده و نیازهای کاربران را به طور کامل برطرف می کنند.
 
 
 
تراشه های مذکور دارای قابلیت های امنیتی منحصر به فردی برای جلوگیری از دسترسی هکرها به اطلاعات حافظه تراشه و نیز قابلیت دیگری موسوم به AMD Secure Processor هستند.
 
 
 
 
این تراشه ها در مدل های 35 واتی و 65 واتی عرضه می شوند و کش آنها از 6 تا 12 مگابایت در نوسان است. همچنین این تراشه ها 4، 6 و 8 هسته ای هستند. ای ام دی هنوز قیمت این تراشه ها که عملکرد آنها 30 تا 60 درصد بهتر از تراشه های نسل قبلی این شرکت است را اعلام نکرده.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...