رفتن به مطلب

معجزات بی نهایت تلاوت آیت الکرسی


ŦŁФШ  ΞTłHШ

ارسال های توصیه شده

پیامبر اکرم (ص )  :

هر کس  صبح  آیة الکرسی بخواند (حتی یک بار)، حقتعالی 2 فرشته مأمور او کند تا اعمال نیک او را در نامه ی  عملش بنویسند و کارهای بد او را محو کنند تا روز دیگر که آیة الکرسی میخواند !

 کسیکه از خانه خارج می شود اگر آیة الکرسی بخواند، خداوند تبارک و تعالی   70.000 فرشته را مأمور می کند تا هنگامی که به خانه برمیگردد ، برای وی استغفار کنند.

 هر کس آیة الکرسی را هنگام  وضو  بخواند خداوند ثواب 40 سال عبادت به او عطاء فرموده و 40 حورالعین را تزویج او می گرداند !!!

  هر کس آیة الکرسی را هنگام   سجده  بخواند،  هرگز هرگز  وارد جهنم نخواهد شد !!

هر کس آیة الکرسی را بعد از هر  نماز (واجب و مستحبی)  بخواند :

 خداوند خودش عهده دار گرفتن جان او می شود، روزی 70 بار بر وی نظر افکنده و 70 حاجت  خواسته و نخواسته وی را اجابت میکند !
همانند کسی است که همراه پیامبران و در رکاب آنها جهاد کرده و به شهادت رسیده باشد !!

  درهای هفت آسمان گشوده گردند و به هم متصل نشوند تا آنکه خداوند متعال بر وی نظر کرده و همه ی گناهان وی را بیامرزد !!!

 هیچ چیز نمی تواند از ورودش به بهشت جاودان خدا جلوگیری کند ! و فرد از دنیا نرود تا زمانی که جایگاه خود را در بهشت ببیند ! نوشته می شود که نمازش مورد قبول قرار گرفت .

  هرکس آیة الکرسی خوانده و ثواب آنرا به قبرستان مسلمانان هدیه کند ، حق تعالی 40 نور در قبر هر مرده داخل سازد و قبور ایشان را  نورانی سازد ( حتی اگر قبرستان از مشرق تا مغرب گسترده باشد ) و برای خواننده ی آن ثواب 60.000 پیامبر را کرامت نماید و به عدد هر حرفی از آیه ، فرشته ای می آفریند که برایش تا قیامت تسبیح کند !!!!!

 هرکس آیة الکرسی را موقع خواب بخواند ، خداوند 50.000 ملک را مامور میکند که تا صبح از  او  و  همسایگان او  و  همسایگان همسایگان او  محافظت و مراقبت کنند !

   امام صادق (ع) :

هر کس یک بار آیة الکرسی را بخواند خداوند 1000 ناراحتی دنیوی و 1000 سختی اُخروی را از او دور خواهد ساخت که کمترین ناراحتی در دنیا { فقر} و کمترین سختی آخرت { فشار قبر} است .

 این آیه را بر ظرفی پر از آب خوانده و بنوشید تا شفا گیرید ان شاء الله  که  در آن 50 کلمه است و در هر کلمه 50 برکت  و موجب :
 رونق کسب – محافظت از شر جن و انس – کفاره گناهان – زیادی مال و ثروت – سدی مقابل شیطان – رفع کسالت و انواع بیماری ها – برکت طعام – تسبیح فرشتگان – تقویت حافظه – توفیق در کارها – شفای مریضان – مغفرت و عفو خداوند – بالارفتن درجات  -ایمنی در سفر-محافظت از دین و دنیا و مال – رهایی از فشار قبر – و در نهایت خشنودی و رضایت حق تعالی -
                                             
پس برماست به تلاوت این آیه بسیار کوتاه ولی بسیار مقرب در  صبحگاهان ، هنگام وضو گرفتن ، قنوت و سجده نماز ،پس از نماز ، هنگام خارج شدن از منزل ، بالای سر قبور  ، هنگام خواب و .....

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...