رفتن به مطلب

ثروتمندترین مالکان باشگاه فوتبال در جهان


Maryam

ارسال های توصیه شده

فوتبال یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین ورزش های جهان است و امروزه مالکان باشگاه ها برای کسب عناوین و جام ها هزینه های بسیاری می کند، در ادامه با ثروتمندترین مالکان باشگاه های فوتبال جهان آشنا می شوید.

ثروتمندترین مالکان باشگاه فوتبال جهان

بازی فوتبال جزء پرطرفدارترین ورزش هایی است که مردم به دیدن آن علاقه بسیار زیادی دارند. این موضوع در کل دنیا صدق می کند. تخمین زده شده است که فوتبال بیش از 4 میلیارد طرفدار در سراسر دنیا دارد. نه تنها فوتبال یک بازی سرگرم کننده محسوب می شود، بلکه یکی از پرهزینه ترین ها می باشد. در این قسمت از بخش افرادی را به شما معرفی می کنیم که صاحب باشگاه های فوتبال هستند و جزء ثروتمندترین افراد در این خصوص محسوب می شوند.

 

ثروتمندترین مالکان باشگاهی فوتبال در دنیا

- شیخ منصور

ثروت شیخ منصور برابر با 21 میلیارد دلار است. شیخ منصور صاحب چند باشگاه فوتبال شامل منچسترسیتی، ملبورن، نیویورک سیتی، بمبئی و مونته ویدئو می باشد. شیخ منصور یک سیاستمدار اماراتی است و نخست وزیر امیر امارات عربی می باشد. او همچنین برادر ناتنی رئیس جمهور کنونی امارات یعنی خلیفه بن زیاد است.

ثروتمندترین مالکان باشگاه

- دیتریچ ماتس چیتز

ثروت او برابر با 19 میلیارد دلار است. دیتریچ یک تاجر میلیاردر استرالیایی است. همچنین 49 درصد از سهام کمپانی نوشیدنی های ردبول متعلق به او است. او همچنین صاحب باشگاه های مختلفی در استرالیا و نیویورک می باشد.

- آندره آنیلی

ثروت آندره برابر با 13 میلیارد دلار است. آندره آنیلی یک تاجر ایتالیایی و صاحب باشگاه فوتبال یوونتوس در ایتالیا می باشد. او از سال 2012 یک عضو اجرایی در باشگاه اروپا شناخته شد.

آندره آنیلی

- دیتمار هوپ

ثروت او برابر با 13 میلیارد دلار می باشد. دیتمار موسس یک کمپانی نرم افزار آلمانی و یک فرد میلیاردر است. او یکی از موسسان SAP نیز هست. همچنین سرپرستی باشگاه فوتبال آلمانی TSG از سال 1899 در دست او می باشد که از همان بچگی هم در این باشگاه فوتبال بازی می کرد.

- رومن آبراموویچ

 ثروت رومن برابر با 12.4 میلیارد دلار است. رومان یک تاجر و سیاستمدار میلیاردر روسیه ای می باشد. رومن آبراموویچ مالک باشگاه فوتبال چلسی است، او دارای چند لیگ فوتبال معروف می باشد. رومان آبراموویچ همچنین یازدهمین فرد ثروتمند در کشور روسیه می باشد.

ثروت رومن آبراموویچ

- فیلیپ آنسچوتز

ثروت فیلیپ برابر با 10 میلیارد دلار است. فیلیپ یک تاجر میلیاردر آمریکایی است که بسیاری از کمپانی ها در تجارت های مختلف را کنترل و مدیریت می کند که این کمپانی ها مربوط به انرژی، راه سازی، سرمایه گذاری، ورزشی، روزنامه، فیلم، تئاتر موسیقی و غیره است. فیلیپ یکی از موسسان لیگ اصلی فوتبال است. تیم های متعدد زیر نظر او هستند، مثل تیم کهکشان لس آنجلس، تیم fire در شیکاگو، نیوجرسی و غیره.

- استان کرونک

ثروت استان برابر با 8.7 میلیارد دلار است. استان یک تاجر میلیاردر آمریکایی است که کمپانی انگلیسی زبان مربوط به باشگاه های فوتبال را در آرسنال در اختیار دارد او انواع لیگ های فوتبال را هدایت و رهبری می کند. باشگاه های فوتبال زیادی در اختیار او است.

ثروتمندترین مالکان باشگاه های فوتبال

- ناصر الخلافی

ناصر الخلافی 8 میلیارد دلار ثروت دارد. او یک تاجر قطری می باشد. گروه رسانه ای beIN متعلق به اوست. او سرمایه گذاری های ورزشی زیادی در قطر انجام داده است و همچنین یکی از اعضای اصلی فدراسیون تنیس در قطر می باشد.

- ژانگ جیندونگ

ثروت ژانگ برابر با 7.6 میلیارد دلار است. ژانگ یک میلیاردر چینی است. کمپانی او زیر مجموعه های زیادی را از باشگاه های فوتبال در اختیار دارد. او همچنین در زمینه تجارت های مربوط به خرده فروشی سرآمد می باشد و در آن به اندازه باشگاه های ورزشی موفق بوده است.

- رابرت کرفت

ثروت رابرت در برابر با 6 میلیارد دلار است. رابرت یک تاجر میلیاردر آمریکایی است. او همچنین مدیر اجرایی گروه کرفت می باشد. او رهبری این کمپانی را در اختیار دارد و اقدامات مختلفی از جمله سرگرمی های ورزشی نیز در آن انجام می شود و همچنین صاحب لیگ فوتبال ملی در کشور خودش می باشد. استادیوم گیلت متعلق به اوست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...