رفتن به مطلب

سوئیچ شبکه


NASIMPAN77

ارسال های توصیه شده

انتخاب و خرید سوئیچ شبکه مناسب یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران شبکه می باشد . این موضوع کمی آزار دهنده است که در زمان کار با شبکه، با کمبود پورت مواجه شوید. یا برای مثال زمان راه اندازی یک شبکه، با دسته ای از کابل های به هم گره خورده روبرو شوید. یکی از بهترین روش هایی که می توانیدیک شبکه را گسترش دهید "انتخاب سوئیچ شبکه" است.

 

برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری، حتی اگر پیشرفته نباشد، سوئیچ شبکه یکی از الزامات شبکه خواهد بود. سوئیچ های شبکه دارای انواع مختلفی هستند و بر این اساس رنج قیمت متفاوتی نیز دارند. با این حال اگر برای یک شبکه خانگی ساده به دنبال سوئیچ شبکه هستید، توصیه ما استفاده از یک سوئیچ شبکه ارزان و ساده است.پیش از انتخاب یک سوئیچ ابتدا باید انواع مخلتف سوئیچ شبکه را بشناسید سپس با توجه به نیازهای شبکه دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید.در این مقاله همراه با اوج گستران باشید تا راهنمایی های لازم جهت انتخاب سوئیچ مناسب ارائه شود .

دستگاه ضبط تصاویر که در 3 گروه NVR ، DVR و XVR ارائه می‌شود، یکی از مهم‌ترین تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته به شمار می‌روند. از آنجایی که دوربین های پلاک خوان از نوع IP یا تحت شبکه می‌باشند، می‌بایست از NVR جهت ذخیره تصاویر استفاده نمود. دوربین‌های تحت شبکه در بستر شبکه فعالیت می‌کنند و با بهره‌گیری از تجهیزات شبکه مانند سوئیچ شبکه و کابل شبکه ، انتقال داده‌ها را انجام می‌دهند. از دیگر تجهیزات جانبی که در استفاده از دوربین های مداربسته مورد نیاز است ، هارد دوربین مداربسته، BNC، آداپتور صنعتی، کابل کواکسیال و لوله فلکسی می‌باشد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...