رفتن به مطلب

حمله سایبری تأسیسات فروش هوندا را فلج کرد


B374K

ارسال های توصیه شده

حمله سایبری تأسیسات فروش هوندا را فلج کرد

حمله سایبری به شرکت خودروسازی هوندا عملیات تولید، فروش و توسعه را در ۱۱ مقر این شرکت مختل کرد. اکنون تاثیرات حمله کنترل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، حمله سایبری به شرکت خودروسازی هوندا فعالیت‌های این شرکت را در چند کشور مختل کرد.

این شرکت ژاپنی در بیانیه‌ای اعلام کرد به شبکه هوندا حمله سایبری شده است. البته طی این حمله هیچ اطلاعاتی فاش نشده اما کارشناسان مشغول بررسی هستند تا تاثیرات آن را محدود کنند و فعالیت بخش‌های تولید، فروش و توسعه را از سر گیرند.

این حمله سایبری سرورهای داخلی هوندا را هدف گرفته و ویروسی را در سیستم‌های این شرکت منتشر کرده است.

این حمله در صبح دوشنبه انجام شد. اما پس از آن فعالیت‌های تولیدی هوندا در ژاپن به وضعیت نرمال بازگشته و در آمریکا نیز از سرگرفته شده است. تولید در کارخانه هوندا در انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالت تعلیق است و پیش بینی نمی‌شود این حمله تاثیر قابل توجهی بر برنامه‌های شرکت برای آغاز فعالیت آن از هفته جاری داشته باشد.

با این وجود خبرگزاری AFP در گزارشی اشاره می‌کند تاسیسات این شرکت در برزیل و هند عملیات‌های خود را متوقف کرده‌اند. طبق اطلاعات موجود، واحدهای تولید موتورسیکلت در هند و برزیل فعالیت نمی‌کنند. این در حالی است که واحد تولید خودروهای ۴ چرخ در ترکیه فعالیت خود را امروز از سر می‌گیرد.

در کل این حمله سایبری روی ۱۱ واحد هوندا در سراسر جهان تاثیر گذاشت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...