رفتن به مطلب

گرمایش زمین زندگی را برای میلیاردها نفر ناممکن می کند


SARDAR

ارسال های توصیه شده



 
اخبار علمی ,خبرهای علمی,گرمایش زمین
 
نتایج یک تحقیق که توسط گروهی از دانشمندان بین المللی صورت گرفته، نشان می دهد گرمایش زمین تا سال 2070 به جایی خواهد رسید که زندگی برای میلیاردها نفر ناممکن خواهد شد.
به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، گرمایش زمین به شیوه های مختلفی در حال تغییر وضعیت زمین است. اما مهم ترین تاثیر این وضعیت بر غیرقابل سکونت شدن بخش های زیادی از کره زمین است.


 
اخبار علمی ,خبرهای علمی,گرمایش زمین
 


یک پژوهش مفصل بین المللی نشان می دهد افزایش دمای زمین تا سال ۲۰۷۰ شرایط را به جایی خواهد رساند که حدود ۳.۵ میلیارد نفر از ساکنان زمین نمی توانند محل های سکونت فعلی خود زندگی کنند.



گرم شدن دو تا سه درجه ای کره زمین باعث افزایش انتشار گازهای گلخانه ای، بالا آمدن آب اقیانوس ها و آب شدن یخ های قطبی می شود که نتیجه این وضعیت بالاتر رفتن دمای میانگین هر روز کره زمین در بخش های زیادی از آن از 29 درجه سانتیگراد است. در نتیجه اکثر مردم وادار به مهاجرت و سکونت در نقاط دیگری خواهند شد.



در حال حاضر اکثر مردم در نقاطی از دنیا زندگی می کنند که میانگین دمای آن در سال بین ۱۱ تا ۱۵ درجه است و عده کمی هم در نقاطی با میانگین دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه زندگی می کنند. به گفته پرفسور مارتن شفر که از هلند با محققان این طرح همکاری داشته، تداوم گرمایش زمین به شیوه کنونی چالش های جدی برای تامین آب و غذای مردم ایجاد می کند و باید برای حل این مشکل فکری کرد.

 
 
g0520.gif
 
 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...